Sevilla ofera o gama variata de electronice, electrocasnice, aparatura de ingrijire personala si obiecte pentru cofortul casei dvs.
Sevilla Electrocasnice


Newsletter


Ghidul tau autentic de shopping.
Compari.ro - ghid autentic de shopping
Viziteaza magazinul Sevillaelectrocasnice.ro pe ShopMania

www.price.ro - your shopping expert

Meniu Top / Termeni si conditii

Termeni si conditii

Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) magazinului virtual de electrocasnice online www.sevillaelectrocasnice.ro, inclusiv emiterea comenzilor pentru produsele expuse, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Operatorul Sevilla Marketing isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni fara o notificare prealabila.

Politica de pret
Preturile afisate pe site contin TVA si nu includ cheltuielile de transport. Pentru conditiile de transport va rugam sa cititi sectiunea "cum se face livrarea?". Pentru anumite produse sau categorii de produse pot exista oferte speciale, al caror pret este mai mic decat pretul normal de vanzare.
Confirmarea comenzii
Fiecare comanda emisa va fi confirmata fie on-line, fie telefonic , dupa primirea confirmarii de inregistare a a acesteia.
Simpla confirmare de inregistrare a comenzii ,nu constituie implicit si confirmare de livrare.
Confirmarea telefonica este obligatorie pentru clientii noi.
In cazul in care comanda dvs. nu poate fi confirmata, datorita faptului ca nu putem lua legatura cu dvs., utilizand oricare din metodele de contact, ca urmare a furnizarii de informatii eronate la inregistrarea pe site, operatorul poate lua decizia revocarii acesteia, in termen de 10 zile de la emitere.

Cum platesc?
Metodele curente de plata sunt:

  • ordin de plata, inainte de expedierea produselor
  • depunere numerar in contul companiei,sau virament in acest cont.
  • plata la destinatie odata cu livrarea produselor(ramburs curier).

Cum se face livrarea?

Livrarea se va efectua prin firma de curierat contra cost.
Costul si termenul de livrare vi se vor comunica in functie de disponibilitatea produselor odata cu confirmarea telefonica a comenzii.

Pentru comenzile primite sambata, duminica si in timpul sarbatorilor legale, expedierea se face cel tarziu a doua zi lucratoare.

Toate expeditiile sunt insotite de factura fiscala,bon fiscal sau chitanta , instructiuni de utilizare in limba romana si certificatul de garantie.

Pentru detalii privind livrarea puteti contacta biroul local al transportatorului comunicat de noi.

Limite de responsabilitate privind achizitiile online
Pentru intarzierile cauzate de firma de curierat, Sevilla Marketing nu este sub nici o forma responsabila pentru depasirea termenului de livrare a produselor. Comandarea produselor nu garanteaza livrarea produselor in termenul afisat.

Decizia privind achizitia unui anumit echipament de pe site-ul de vanzari on-line www.sevillaelectrocasnice.ro revine in totalitate cumparatorului.

Responsabilitatea asupra integritatii produselor livrate apartine transportatorului, incepand cu momentul expeditiei acestora.
FOARTE IMORTANT ESTE CA DVS. SA VERIFICATI INTEGRITATEA PRODUSELOR LA RECEPTIA ACESTORA INAINTE DE A SEMNA DE PRIMIRE,DEOARECE DUPA ACEEA FIRMA DE CURIERAT NU MAI POATE FI TRASA LA RASPUNDERE IN CAZUL DETERIORARII  PRODUSELOR.

Observatie
Pozele au carater orientativ in alegerea produsului si in unele cazuri reflecta intocmai produsul.

Returnarea produselor 
 
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Sevilla Marketing.
2. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Sevilla Marketing.
3.Produsul este defect si nu functioneaza la prima utilizare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la receptionarea acestuia
 si cu conditia sa fie pus in functiune conform indicatiilor producatorului din manulaul de instalare, utilizare.
- Renuntarea la cumparare :
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv doar in cazul in care produsul este  neutilizat. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret  se va returna. Sevilla Marketing va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 3 de zile de la retur.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor si reambalate.
- In cazul aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras etc), acestea nu pot fi returnate dupa folosirea o singura data , cu exceptia cazului in care functioneaza in mod defectuos inca de la prima utilizare.
Daca produsul returnat nu indeplineste conditiile mai sus mentionate ,Sevilla Marketing isi rezerva dreptul de a refuza returul acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G.34/2014, cu toate completarile ulterioare ,in cazul achizitionarii de produse din acest site.
In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OUG 34/2014  si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor , acestea trebuie sa fie in aceeasi stare,neutilizate -exceptie punctul 3 , cu ambalajele aferente si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

 

Cauta
 
utilizator
parola
recupereaza parola
creaza cont nou

Acasa Cum ma inregistrez? Cum cumpar? Cum platesc? Cum se face livrarea? Termeni si conditii Politica de Confidentialitate PROTECTIA CONSUMATORILOR - A.N.P.C. Contact
© 2009 Sevilla Electrocasnice. Toate drepturile rezervate.Design Monopoli
Sevilla Merketing SRL Timisoara, P-ta Traian nr. 2 Tel. Mobil: 0722-684.577, 0745-590.770 office@sevillaelectrocasnice.ro